Regulamin Programu Lojalnościowego cebuliony
-
Cebuliony (dalej również: program lojalnościowy, punkty), to system dzięki któremu klient może zbierać punkty, które następnie może wykorzystać do zmniejszenia ceny produktów znajdujących się w koszyku (jednak nie więcej niż o 99% wartości koszyka; promocja nie dotyczy kodów wysyłanych cyfrowo na email) wpisując odpowiednią wartość w przeznaczonym do tego polu w Koszyku (pole: „Wykorzystaj swoje cebuliony”).
-
Aby móc zbierać Cebuliony należy być zarejestrowanym klientem Perfect Blue.
- Uczestnikami promocji mogą być wyłącznie osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej.
-
Wszelkie próby oszustw, nadużyć, wykorzystywanie błędów w systemie informatycznym, itp., będą skutkowały wyłączeniem kupującego z programu i/lub skasowaniem konta w sklepie.
-
Cebuliony można zbierać kupując produkty (liczba cebulionów oraz odpowiadająca im przybliżona kwota w PLN jest podana przy każdym produkcie objętym programem) lub wykorzystując Voucher
-
Sprawdzić aktualnie posiadaną liczbę punktów można w: Moje Konto → Kokpit
-
Każde 10 cebulionów odpowiada 1 zł
-
Voucher można zrealizować w: Moje Konto → Kokpit → Użyj Vouchera na Cebuliony
-
Każdy użytkownik sklepu ma swój Poziom Użytkownika. Im wyższy poziom, tym więcej punktów klient dostaje za każdy produkt. Aktualny poziom oraz ile punktów brakuje do następnego poziomu, można sprawdzić w: Moje Konto → Kokpit. Po uzyskaniu danego poziomu klient po zalogowaniu na swoje konto będzie widział już przeliczoną liczbę punktów, z użytym mnożnikiem adekwatnym do osiągniętego poziomu.
Poziom Użytkownika zależy od łącznej uzyskanej liczby Cebulionów, wykorzystanych lub nie (wszystkich).
-
Użytkownik dostanie swoje Cebuliony w momencie, kiedy zamówienie osiągnie status: Zrealizowane, najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych od opłacenia zamówienia. Klient, który zamówił towar używając dostawy za pobraniem kurierskim, otrzyma swoje Cebuliony nie wcześniej niż w dniu otrzymania i opłacenia paczki i nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od jej odebrania.
-
Klient, który zwróci towar, straci przyznane Cebuliony. Jeśli zdążył je wykorzystać, a jego saldo punktów wynosi 0, to bilans punktów będzie ujemny. Nadużycia mogą prowadzić do usunięcia z programu i/lub utraty konta w sklepie.
-
Oprócz wskazanych wyżej przyczyn, klient może utracić punkty, które mu się nie należą, wskutek błędu systemu, który naliczył więcej punktów niż powinien.
-
Klient może wykorzystać dowolną liczbę cebulionów, nie większą niż 99% wartości koszyka. Pozostałe punkty może wykorzystać przy dowolnym, kolejnym zamówieniu.
- Jeśli klient wykorzysta punkty w danym zamówieniu, to nie dostanie za nie Cebulionów. Spirala rabatów nie jest możliwa.
-
W przypadku zakończenia Programu Lojalnościowego Cebuliony, odpowiednia informacja zostanie zamieszczona w tym miejscu przynajmniej miesiąc wcześniej.
- Zastrzegamy sobie prawo do nie przyznania Cebulionów za zakup ilości większej niż 3 szt. danego przedmiotu.