Regulamin Programu Lojalnościowego cebuliony

  1. Cebuliony (dalej również: program lojalnościowy, punkty), to system dzięki któremu klient może zbierać punkty, które następnie może wykorzystać do zmniejszenia ceny produktów znajdujących się w koszyku (jednak nie więcej niż o 99% wartości koszyka; promocja nie dotyczy kodów wysyłanych cyfrowo na email) wpisując odpowiednią wartość w przeznaczonym do tego polu w Koszyku (pole: „Wykorzystaj swoje cebuliony”).

  2. Aby móc zbierać Cebuliony należy być zarejestrowanym klientem Perfect Blue.

  3. Uczestnikami promocji mogą być wyłącznie osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej.
  4. Wszelkie próby oszustw, nadużyć, wykorzystywanie błędów w systemie informatycznym, itp., będą skutkowały wyłączeniem kupującego z programu i/lub skasowaniem konta w sklepie.

  5. Cebuliony można zbierać kupując produkty (liczba cebulionów oraz odpowiadająca im przybliżona kwota w PLN jest podana przy każdym produkcie objętym programem) lub wykorzystując Voucher

  6. Sprawdzić aktualnie posiadaną liczbę punktów można w: Moje Konto → Kokpit

  7. Każde 10 cebulionów odpowiada 1 zł

  8. Voucher można zrealizować w: Moje Konto → Kokpit → Użyj Vouchera na Cebuliony

  9. Każdy użytkownik sklepu ma swój Poziom Użytkownika. Im wyższy poziom, tym więcej punktów klient dostaje za każdy produkt. Aktualny poziom oraz ile punktów brakuje do następnego poziomu, można sprawdzić w: Moje Konto → Kokpit. Po uzyskaniu danego poziomu klient po zalogowaniu na swoje konto będzie widział już przeliczoną liczbę punktów, z użytym mnożnikiem adekwatnym do osiągniętego poziomu.

    Poziom Użytkownika zależy od łącznej uzyskanej liczby Cebulionów, wykorzystanych lub nie (wszystkich).

  10. Użytkownik dostanie swoje Cebuliony w momencie, kiedy zamówienie osiągnie status: Zrealizowane, najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych od opłacenia zamówienia. Klient, który zamówił towar używając dostawy za pobraniem kurierskim, otrzyma swoje Cebuliony nie wcześniej niż w dniu otrzymania i opłacenia paczki i nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od jej odebrania.

  11. Klient, który zwróci towar, straci przyznane Cebuliony. Jeśli zdążył je wykorzystać, a jego saldo punktów wynosi 0, to bilans punktów będzie ujemny. Nadużycia mogą prowadzić do usunięcia z programu i/lub utraty konta w sklepie.

  12. Oprócz wskazanych wyżej przyczyn, klient może utracić punkty, które mu się nie należą, wskutek błędu systemu, który naliczył więcej punktów niż powinien.

  13. Klient może wykorzystać dowolną liczbę cebulionów, nie większą niż 99% wartości koszyka. Pozostałe punkty może wykorzystać przy dowolnym, kolejnym zamówieniu.

  14. Jeśli klient wykorzysta punkty w danym zamówieniu, to nie dostanie za nie Cebulionów. Spirala rabatów nie jest możliwa.
  15. W przypadku zakończenia Programu Lojalnościowego Cebuliony, odpowiednia informacja zostanie zamieszczona w tym miejscu przynajmniej miesiąc wcześniej.

  16. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyznania Cebulionów za zakup ilości większej niż 3  szt. danego przedmiotu.